Autodiely pre ALFA ROMEO rok výroby 2017
Osobné automobily
- TypVo výrobe
- 03.2013 - 12.2020
- 10.2014 - 12.2020
- 10.2015 -
- 04.2010 - 12.2020
- 08.2008 - 10.2018
- 12.2016 -
ALFA ROMEO – vášeň, dizajn a športová duša z Talianska
Alfa Romeo je ikonická talianska automobilová značka, ktorá v sebe spája emóciu, štýl a športový charakter. Založená bola v roku 1910 v Miláne pod názvom A.L.F.A. (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili). Už od svojho vzniku sa profilovala ako výrobca áut s výnimočným dizajnom a dynamikou jazdy.
Značka má bohatú históriu v motoristickom športe, vrátane Formuly 1, a mnohé jej modely sú dnes považované za dizajnové a technické legendy. Dnes patrí Alfa Romeo pod koncern Stellantis a pokračuje v tvorbe vozidiel, ktoré stavajú na emócii z jazdy.
Čím je Alfa Romeo výnimočná
Dizajn s dušou – každá Alfa pôsobí ako umelecké dielo na kolesách
Výborné jazdné vlastnosti – precízne riadenie, športový podvozok a emócie za volantom
Športové DNA – bohatá história v pretekoch vrátane Formuly 1, Mille Miglia a Le Mans
Exkluzivita a vášeň – menej časté autá, ktoré oslovujú pravých fanúšikov áut
Technológie s charakterom – napr. Q4 pohon, DNA jazdné režimy, aktívne odpruženie
Zameranie na vodiča – ergonomický interiér a intuitívne ovládanie
Najznámejšie modely značky Alfa Romeo
Alfa Romeo Giulia – športový sedan so zadným pohonom, dostupný aj ako výkonná verzia Quadrifoglio
Alfa Romeo Stelvio – SUV s ostrým podvozkom a dynamikou hodnou športiaka
Alfa Romeo Tonale – kompaktné SUV novej generácie s hybridným pohonom
Alfa Romeo 147 / 156 / 159 – staršie modely strednej triedy so silným charakterom
Alfa Romeo GT / Brera / GTV – štýlové kupé pre nadšencov dizajnu a výkonu
Alfa Romeo MiTo – mestský hatchback so športovou dušou
Alfa Romeo Spider / 8C / 4C – športové roadstery a limitované superšporty
Alfa Romeo dnes
Alfa Romeo sa dnes snaží spojiť tradičný taliansky šarm s modernou technológiou a elektrifikáciou.
Nové modely ako Tonale prinášajú plug-in hybridný pohon, zatiaľ čo Giulia a Stelvio Quadrifoglio dokazujú, že značka stále ponúka najlepší vodičský zážitok vo svojej triede.
Značka sa zároveň pripravuje na elektrickú budúcnosť, pričom sa snaží zachovať svoju emocionálnu identitu – autá pre tých, ktorí chcú viac než len presun z bodu A do bodu B.
