Bez obáv o zošívanie a zvárané švy. Niektoré ozubené pásy ponúkané spoločnosťou Schaeffler Automotive na zadnej obchodnými majú dodatočnú tkaninu na chrbte, ktorá je spojená zošitý švami na jednom alebo dvoch miestach. Okrem zvárané švy, to je pripojenie techniku, ktorá je tiež uznaná v primárnej produkcii (OE) vozidiel.

Pri výrobe pásov sa tieto spoje vyrábajú ešte pred vulkanizáciou pásu a tým podporujú výrobný proces. Všeobecne platí, že tkanina na chrbte sa používa na posilnenie niektorých ozubených pásov, aby sa zabránilo možnému presádzanie v páse disku, a tak nosiť hrany. Požadovaný prenos sily pásu sa neuskutočňuje cez tkaninu na zadnej strane. Typ týchto povolených spojovacích techník nemá žiadny vplyv na funkciu pásu.

Vždy sa vyhýbajte zlomeniu pásu! Aj vo vnútornom priestore pásu tkaniny môže spôsobiť škodu, a tak funkciu a hladký chod pásu by mohol byť ovplyvnený!

Farba nenaznačuje poruchu požiadavky na rozvod rozvodu sú stále vyššie. Požiadavky na vyšší výkon motora spolu so zníženou veľkosťou motora a znížením hmotnosti sú novou výzvou pre kompletné napínacie kladky a pásový systém. Aby sa tieto požiadavky natrvalo vyhli, musia sa neustále vyvíjať aj časovacie pásy

Niektoré ozubené pásy zahŕňajú napríklad kryt s polytetrafluoroetylénom – frázu známu pod obchodným názvom Teflon®. To má za následok zníženie trenia, a preto opotrebenie pásu na strane zuba, čím poskytuje zvýšenú trvanlivosť pri použití s vysokým zaťažením, ako je tomu napríklad. Pre moderné dieselové motory. Tento povlak s Teflon je zvyčajne čierna alebo biela (pozri obrázok 1), ale samotná farba neovplyvňuje jeho funkciu. Schaeff ler automobilový AFT obchodnými nevstupuje do žiadneho rizika v téme pásu. Ozubené pásy v sérii KITu zodpovedajú požiadavkám na kvalitu OE bez výnimky.