Dayco je popredným svetovým výrobcom remeňov pre automobily a vývojovým lídrom a dodávateľom originálnych dielov pre všetkých hlavných výrobcov automobilov.

V naší nabídce najdete od značky DAYCO

V našej ponuke nájdete od značky DAYCO

  • Rozvodové sady KTB bez vodnej pumpy
  • Rozvodové sady KTBWP s vodnou pumpou
  • Klinové remene
  • Napínacie remene
  • Drážkové remene
  • Remenice na kľukový hriadeľ

 

Remenice DAYCO

Cieľom remeníc DAYCO je nižší hluk,vibrácie a zároveň vyššia výdrž. Technológia tejto značky maximalizuje stabilitu systému,maximalizuje napnutie remeňa a zlepšuje životnosť komponentov.

Napínáky DAYCO

DAYCO ponúka kompletnú radu jednoduchých a dvojitých exentrických predpínačov rozvodových remeňov. Tieto napínaky sú optimalizované pre každú aplikáciu a zároveň kladený dôraz na životnosť. Neustále sa zvyšujúci výkon motorov vyžaduje značné úpravy v dizajne a výber materiálov pre všetky konštrukčné prvky a to znamená že tieto diely musia plniť vyľmi vysoké požiadavky a kvalitu.

  • Stále menej pracovného priestoru
  • Vysoké vstrekovacie tlaky
  • Vysoké teploty napätia
  • Dlhšie intervaly pre výmenu súčiastok


Automatické napínáky -sú zaťažené pružinou alebo hydraulicky,tieto dynamické napináky sa môžu prispôsobiť a vylepšiť napnutie pásu v závislosti na zaťažení motora v prevádzke
Vodiace kladky-s držiakom alebo bez držiaku,umožňujú po aplikovaní správne vedenie pásu v jeho trase a zároveň sú súčasťou celého systému napínania pásu
 

Tlmiče vibrácií

Sú konštruované tak,aby absorbovali vibrácie ktoré vytvára kľukový hriadeľ

Remene HT ( High tencity )

HT remene tu ľahko nájdeme a to podľa bieleho náteru na vnútornej strane,ktorý je výsledkom nánosu PTFE fólie,ktorá je patentovanou unačkou DAYCO. Vďaka tejto technológií sa podarilo znížiť opotrebovanie remeňa a zvýšiť jeho odolnosť.

Zloženie HT rozvodového remeňa

  • Zub na páse je chránený PTFE fóliou a pripojený ku tkanine
  • Rozvodový remeň obsahuje novú generáciu sklenených vlákien,ktorá je ešte odolnejšia proti pretiahnutiu remeňa
  • Vďaka novému polymeru je remeň schopný pracovať pri vysokých teplotách
     

DAYCO Vodné pumpy

Chladenie motora je veľmi dôležité,preto je tento systém navrhnutý tak,aby stabilizoval teplotu. Chladiaca kvapalina je poháňaná vodným čerpadlom,ktoré musí mať správny prietok pri všetkých otáčkach motora. Pri nesprávnej funkcii tohto systému môže dôjsť k závažnému poškodeniu motora.

  • Rotor -môže byť zo syntetického materiálu,ktorý je vystužený skleneními vláknami,oceľou alebo liatinou. Profil lopatiek vodnej pumpy je veľmi dôležitý,pretože musí zaistiť správny tok zabrániť kavitačnému efektu.
  • Tesnenie -medzi rotorom a ložiskom je veľmi dôležité,pretože musí mať výbornú tesnosť pri všetkých teplotách a rýchlostiach otáčania vodnej pumpy a zároveň musí zabrániť vniknutiu kvapaliny do ložiska ,čo by spôsobilo nevratné poškodenie pumpy.
  • Vodná pumpa-je buď z plastu alebp hliníku. To záleží na výrobcovi vozidla,ale v oboch prípadoch musí mať systém odpovedajúcu geometriu a tuhosť.