Nie ste si istí správnym výberom autodiela pre vaše vozidlo? Vyhľadáme ho za vás podľa VIN!

Osobné automobily

BMW, teda Bayerische Motoren Werke AG, je svetoznáma nemecká automobilka so sídlom v Mníchove. Založená bola v roku 1916 a jej pôvodnou činnosťou bola výroba leteckých motorov. Až neskôr sa značka presunula k výrobe motocyklov a následne aj automobilov.
Dnes patrí BMW medzi najprestížnejšie prémiové značky na svete a konkuruje menám ako Audi, Mercedes-Benz či Lexus.

Čím je BMW výnimočné
Športový charakter – väčšina modelov BMW je známa vynikajúcou ovládateľnosťou, precíznym riadením a vyváženým podvozkom
Zadný pohon a rovnováha – mnohé modely dodnes ponúkajú klasickú koncepciu: motor vpredu, pohon vzadu – pre maximálnu dynamiku
Luxus a technológie – prémiové materiály, digitálne prístroje, moderné infotainment systémy a asistenčné funkcie
Široká ponuka – od kompaktných hatchbackov (rad 1), cez sedany a kombi (rad 3, 5, 7), až po SUV (X1 až X7), športové modely M a nové elektromobily iX, i4 či i7

Divízia BMW M – špecializovaná odnož značky, ktorá vyrába športové verzie modelov s dôrazom na výkon a pretekársku DNA

Najznámejšie modelové rady BMW
BMW 1 – kompaktný hatchback pre mestské a dynamické jazdenie
BMW 3 a 5 – najobľúbenejšie sedany a kombi, kombinujú komfort, techniku a športový charakter
BMW 7 – luxusný sedan vyššej triedy s výbavou na úrovni biznis lietadla
BMW X1 až X7 – SUV portfólio značky pre všetky potreby a veľkosti
BMW Z4 – roadster pre nadšencov športovej jazdy
BMW i3, i4, iX, i7 – nová generácia elektromobilov s dôrazom na dojazd, komfort a udržateľnosť
BMW M3, M4, M5, M8 – ikonické výkonné modely s ostrým dizajnom a technikou z motoršportu

BMW dnes
BMW si zachováva silnú značkovú identitu, ktorá kombinuje tradíciu s inováciami. Spája klasickú radosť z jazdy („Freude am Fahren“) s najmodernejšími technológiami ako sú plug-in hybridy, čisto elektrické vozidlá, autonómne asistenty a inteligentné ovládanie.

Značka sa zaviazala k trvalo udržateľnému rozvoju a do roku 2030 plánuje výrazne znížiť emisie CO₂ naprieč celým výrobným reťazcom.